Thursday, January 23, 2014

NAK JADI AHLI SHAKLEE LAAAA

Posted by DazzlingVitamin  |  No comments

Saya nak la jadi ahli Shaklee.. tapi macamana eh? mahal ke yurannya?senang ke nak join?
Ini soalan yang biasa saya dapat bila ada yang berminat untuk jadi ahli SHAKLEE. Permintaan terhadap SHAKLEE semakin meningkat setiap hari. Fenomena yang sungguh menggalakkan ini menyebabkan  ramai yang buat keputusan untuk jadi ahli. Saya jatuh cinta dengan Shaklee selepas consume ESP sewaktu mengandung anak kedua.. punya la puas hati dengan keBESTan ESP terus  saya buat keputusan jadi ahli. Tentu anda tertanya-tanya apa kelebihan menjadi ahli SHAKLEE? Boleh rujuk cerita saya ini untuk bacaan lanjut ya..
so, pendekkan cerita...mcm mana nk daftar ahli SHAKLEE?  Senang dan mudah je caranya..ikuti langkah mudah berikut.

 1. Yuran Keahlian
Untuk mendaftar AHLI SHAKLEE, terdapat 2 pilihan yg disediakan untuk anda samada bayar yuran rm75(semenanjung) atau rm85 (sabah sarawak) termasuk pos atau pilihan kedua adalah dengan mendaftar secara FREE MEMBERSHIP. Pendaftaran adalah seumur hidup.

 a) Bayaran yuran RM75(sem) dan Rm85 (sbh srwk)
 Pendafataran dengan yuran sebanyak RM75(sem) dan Rm85 (sbh srwk)  ini boleh dilakukan bila anda nk jadi ahli shaklee tanpa membuat sebarang pembelian. Pendek kata hanya nk daftar sahaja. Andai kata anda nak terus buat pembelian contoh 1 tin ESP, anda sudah layak untuk dapat harga ahli dan penghantaran akan terus dilakukan oleh pihak SHAKLEE bersama dengan manual kit ( buku produk, senarai harga buku resit dan flyers)

b) Keahlian secara PERCUMA
 Keahlian secara percuma boleh didapti sekiranya anda ingin mendafatar sekaligus nak beli barang dalam jumlah lebih kurang Rm650 atau bersamaan dengan 200 point. Contohnya anda nk beli set menyusu 3M dan kawan2 anda pun nk beli juga, sehingga total up cukup 200 point maka automatik anda layak ntuk dapat keahlian PERCUMA. Berikut adalah senarai product dan point untuk rujukan anda






Refer pada column UV untuk semak point. Klik untuk paparan lebih jelas.


OK dah tahu mengenai yuran, langkah seterusnya adalah anda hanya perlu bagi maklumat berikut untuk didaftarkan


2. Maklumat yang diperlukan
Nama:
IC:
Alamat Surat Menyurat:
No Tel:
Email:
Nama Suami:
IC suami:
No acc BANK (simpanan atau semasa)
Cawangan BANK:


Bagaimana? Berminat untuk join menjadi sebahagian dari ahli group saya? Boleh hubungi saya di talian berikut

Fazni Fahmi (ID 954061)

FB: Fazni Fahmi

Page: Dazzling Vitamin Shoppe

No Tel: 019-2667817

Email: fazz817@gmail.com

11:52:00 PM Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Proudly Powered by Blogger.
back to top