Thursday, October 10, 2013

Saya Pengedar Shaklee di Putrajaya, Cyberjaya | dapatkan segera!

Posted by DazzlingVitamin  |  No comments

Pengedar Shaklee di Putrajaya


Shaklee Putrajaya


"kak, saya nak beli SHAKLEE. Macam mana saya boleh dapatkannya di Putrajaya?"


Anda mencari pengedar SHAKLEE di Wilayah Persekutuan Putrajaya?? COD area: Putrajaya, Cyberjaya, Equine, Alamanda, Putrajaya Central??

Kini, anda boleh mendapatkan produk SHAKLEE melalui saya, Fazni Muhamad Puad, secara COD dan boleh berjumpa terus dengan saya untuk mendapatkan consultation mengenai produk Shaklee dan masalah yang anda hadapi. Insyaallah, saya akan  cuba membantu sebaik mungkin. 


Fazni Muhamad Puad (Puan Fazni)

Shaklee Putrajaya


 


Fazni Fahmi (No. ID: 954061)
FB Fazni Fahmi 
sms/whatsapp 019.266.78.17
Email: fazz817@gmail.com 
COD area: Putrajaya, Cyberjaya, Equine, Alamanda, Putrajaya Central 
Fan Page : Dazzling Vitamin Shoppe | BLOG : dazzlingvitamin.blogspot.com



Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli dan ingin mendapat peluang untuk menjana pendapatan sampingan, anda boleh juga dialu-alukan untuk mendaftar sebagai ahli dan berhubung terus dengan saya sendiri (Pengedar Shaklee di Putrajaya).

2:38:00 PM Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Proudly Powered by Blogger.
back to top