Thursday, January 23, 2014

JOM JADI AHLI SHAKLEE

Posted by DazzlingVitamin  |  No comments

Shaklee dah jadi fonemena loni kokcik2. Sana sini orang asiq dok bercerita pasal Shaklee je tau. Nak beli dengan harga super jimat? jom kita daftar jadi ahli nak?

Untuk menjadi ahli / pengedar Shaklee sangat mudah! Tidak memerlukan kos beribu ringgit untuk permulaan. Ya, betul!! Tak perlu sampai buat loan beribu ringgit pun nak join Shaklee membership ni. Yang perlu ada cuma sedikit kos permulaan yang rendah mengikut bajet anda.

Apa pilihan yang ada untuk berdaftar?
1) Low bajet? Anda boleh mula mendaftar dengan serendah RM65 untuk kit pendaftaran. Tambahan RM10 untuk pos kit keahlian ke Semenanjung Malaysia. RM20 untuk Sabah & Sarawak. Anda layak membeli dengan harga ahli terus pada pembelian kali pertama sekaligus pendaftaran juga.

2) Anda punya kos yang lebih tinggi? Berminat untuk mula mengedarkan barangan Shaklee untuk orang lain juga?
Beli barangan berjumlah minima 200UV dan ke atas untuk melayakkan anda memperolehi KEAHLIAN PERCUMA!
Ya..PERCUMA maksudnya anda tak perlu membayar RM65 tambahan utk pendaftaran.
Berapa anggaran nilai untuk barangan dengan 200UV point ni? Actually tiada nilai yang tepat dapat sy bagitau..sebab setiap barangan ada UV berbeza2 walaupun harga sama. So saya just boleh bagitau anggaran dalam rm650-rm700 (harga ahli). Maybe less, maybe higher.

 Apa kelebihan menjadi ahli / pengedar Shaklee?

  Pembelian dengan harga ahli (jimat 15-20% dari harga pasaran)
  Setiap pembelian, anda akan diberi points UV yang ditukar kepada cash setiap bulan*
  Nikmati offer bulanan Shaklee
  Dan pelbagai lagi insentif/ganjaran menarik dari Shaklee. (terutamanya untuk yang serius) 


PROGRAM GANJARAN TUNAI


Bonus Kumpulan Peribadi (21%)
Bonus Peribadi Bersih merupakan pendapatan yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV Kumpulan Bulanan anda. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambilkira melalui UV kumpulan anda. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan anda bilamana anda menaja pengedar baru masuk ke dalam kumpulan anda. Untuk melayakkan diri menerima Bonus Peribadi, Pengedar mestilah mempunyai paling minimum 30 UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.

Bonus Kempimpinan (sehingga 6 paras ke atas)
Anda layak menerima Bonus Kepimpinan apabila anda melahirkan Pemimpin Jualan yang baru di dalam organisasi anda (“break out”). Bonus Kepimpinan dibayar kepada semua Pemimpin Jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.
Bonus Kepimpinan dibayar berasaskan pada PV Kumpulan sehingga Pemimpin Jualan tahap ke-enam. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar Kiraan Mata pada Tahap Pertama (First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.

Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)
Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.

PROGRAM KERETA
Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif yang ditaja khas oleh Shaklee untuk semua para Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat yang ditentukan.
Pemimpin Jualan yang menepati syarat kelayakan akan mendapat kredit kereta setiap bulan dimana mereka perlu memenuhi syarat perlaksanaan Program Kereta ini secara minimum.

PROGRAM KONVENSYEN
Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda telah mula mendapat mata terkumpul untuk Program Konvensyen Shaklee. Destinasi dan kelayakan UV bagi setiap konvensyen berbeza pada setiap tahun.
Kelebihan berdaftar dengan saya
Bimbingan intensif disediakan secara ONLINE di Facebook, group EXCLUSIVE hanya pengedar sah yang berdaftar bersama kami layak menyertai dan mendapatkan RAHSIA KEJAYAAN kami yang tidak terdapat di mana2 group lain
Bimbingan OFFLINE - Coaching, Kelas bimbingan disediakan dan kami juga mengadakan Misi Road Tour ke setiap negeri di Malaysia.

Saya yakin dgn  shaklee sbb saya dah guna sendiri dan feedbact dari customer juga sgt2 puas hati....malah lebih dari ituuuuu...

BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE BERSAMA SAYA?

Meh roger ceq meh,
Fazni Fahmi
019-2667817


11:44:00 PM Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Proudly Powered by Blogger.
back to top