Monday, June 9, 2014

Saya merupakan pengedar Shaklee di Putrajaya & Cyberjaya

Posted by Adila Khairy  |  No comments

Anda ingin mendapatkan Shaklee secara COD daripada pengedar Shaklee di kawasan Putrajaya, Cyberjaya, Equine Park, Alamanda dan Putrajaya Sentral?? Anda ingin berjumpa terus dengan pengedar Shaklee untuk dapatkan consultation? Atau ingin mendapatkan maklumat dan info macam mana caranya anda ingin menjadi ahli Shaklee dan seterusnya menjadi sebahagian daripada kami? 


Kini anda boleh terus menghubungi saya, Puan Fazni untuk mendapatkan produk Shaklee secara COD dan mendapatkan penerangan dan konsultasi mengenai produk Shaklee dan permasalahan anda. Saya akan cuba membantu anda semampu boleh. Selain daripada menjadi distributor Shaklee yang pakar mengenai produk kami, saya juga merupakan pengguna tegar Shaklee yang sangat berpuas hati dengan Shaklee. Jom saya kongsikan kebaikan Shaklee bersama anda pula. Hubungi saya:

Puan Fazni Muhamad Puad (Puan Fazni)


Fazni Fahmi (No. ID: 954061)
FB Fazni Fahmi 
sms/whatsapp: 019.266.78.17
Email: fazz817@gmail.com 
Fan Page : Dazzling Vitamin Shoppe 
BLOG : dazzlingvitamin.blogspot.com
COD area: Putrajaya, Cyberjaya, Equine, Alamanda, Putrajaya Central 



1:23:00 PM Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top