Tuesday, February 4, 2014

BALIK KAMPUNG JALAN JEM , ESOK KERJA TAPI TAK PENAT.....NAK TAHU BAGAIMANA?

Posted by chikmie  |  No comments


Cuti panjang sempena Tahun Baru Cina dan Hari Wilayah 2014, ramai antara warga Kuala Lumpur dan Putrajaya mengambil kesempatan untuk pulang bercuti dikampung. Cuti panjang katakan. Selain itu juga, kenduri kahwin pun banyak tak terkira sampai 3 hingga 5 jemputan sehari. Maklumlah cuti bersambung dan menyenangkan sanak saudara tanpa parlu untuk memohon cuti tambahan. Pengantin je cuti panjang... maklumlah lepas kahwin terus pergi honeymooon...

Apabila semua orang mengambil peluang bercuti panjang, lebuh raya sudah menjadi sesak yang amat sangat. Bawa kereta dalam 20KM/J...bila nak sampai kalau camni. perjalan yang kebiasaannya mengambil masa 4-5 jam menjadi 10-12 jam !!! Esok nak kerja pulak tu...huhu...Kalau highway sesak, gunakan jalan alternatif atau 'jalan lama'. Lagi seronok dan clear....Sempat singgah pekena Pau Yik Mun Tanjung Malim yang popular tu...Sedap...




        Mee Kari Yip Mun Tanjung Malim 



 
  Curry Fried Rice 







Esok Kerja tapi penat...macam mana nie?....Jangan Risau... pengambilan Ostematrik 2 biji sebelum tidur dapat mengembalikan kecergasan anda semula. Recharge your body...Esok pagi segar dan dapat ke pejabat dengan jayanya...saya dah ambil ....anda bagaimana ?



Ostematrix Shaklee diperbuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi KALSIUM, MAGNESIUM, FOSFORUS, VITAMIN D, ZINK, MANGAN dan BORON. Pengambilan 2biji tablet OSTEMATRIX setiap hari akan menyebabkan peningkatan statik penting dalam tahap kalsium darah untuk tempoh 12 jam.

KALSIUM bukan sahaja membantu menguatkan tulang & gigi tetapi juga untuk menguatkan sistem saraf kita. Memelihara denyutan/ritma jantung & membantu mengurangkan jantung berdebar/gementar mengimbangi tekanan darah; membantu oksigen untuk sampai kepada otak dengan cepat. Mengurangkan stress serta memperbaiki tekanan perasaan, pitam & perubahan emosi akibat tekanan yang dialami.

VITAMIN D meningkatkan penyerapan kalsium dalam badan

MAGNESIUM membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, membaiki sistem saraf & menghalang pengecutan otot.


Pertanyaan |Pesanan
Fazni Fahmi
SMS| WhatsApp 019.266.78.17

FanPage FB : Dazzling Vitamin Shoppe

11:35:00 AM Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Proudly Powered by Blogger.
back to top