Tuesday, December 10, 2013

30 days entry challenge by Our Shaklee Family | Day 1

Posted by DazzlingVitamin  |  No comments

Assalam dan salam sejahtera semua..selama saya berBlogging, rasanya ni la pertama kali saya nak berkongsi cerita tentang diri sendiri..hihi..dulu saya dah ada blog personal tapi sebab malas sgt nak update (2 tahun bersawang hokay!)..so lani sy buat je blog baru bila saya mula join keluarga besar Shaklee...ni semua sebab dicabar untuk join "30 days entry challenge by Our Shaklee Family"..menurut penganjur, ni la cara yang dapat mengasah bakat menulis supaya lebih rajin untuk update blog...hihihi...cabaran ni sepatutnya bermula semalam sebagai Day 1 (9 Dis♥)..tapi hari ini saya baru nak mula...so memang wajibla buat 3 entry terus kan? Hihihi..


Tajuk entry hari pertama adalah....


"DAY 1: Introduction and a little bit about you..latest picture of you...


Baiklah..nama saya Fazni Muhamad Puad..telah pun berkahwin dan memiliki 2 org puteri mata boolat yang comel2..yang sulung berumur 2 tahun 5 bulan dan sorang lagi 8 bulan..seorang mommy yang bekerjaya & sokmo busy kat tempat kerja..mula makan vitamin Shaklee sejak berpantang anak pertama lagi tapi mula serius sampai tahap join jadi ahli semasa dalam pantang anak kedua..sebab apa saya join??sebab Shaklee BEST!! Memula join sebab nak beli harga murah je tapi akhirnya terjebak berbisnes lak?sebab apa?sebab senang bila meniaga Shaklee ni rupanya...dapat macam2 kelebihan..lagi plak rupanya bonus Shaklee ni MASYUKKK wa cakap lu!! Tapi kena rajin la yer..Hihihihi..walaubagaimanapun saya masih lagi berusaha dan semoga ini dapat bantu menambahkan pendapatan keluarga..insyaallah..


Nak join jadi ahli keluarga Shaklee kami?xmo meniaga pon tapi nak makan sendiri je? Pun boleh juga tau..mai oii ceq mai ceq mai...mai roger kami mai...nanti kami story2 noooo...sms/whatsapp 019.266.7817 untuk fast reply tau ♥♡♥♡


Ni adalah recent picture saya dan incik hubby ♥♡♥♡♥

4:20:00 PM Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top