Thursday, September 19, 2013

OSTEMATRIX

Posted by DazzlingVitamin  |  No comments





Pengambilan KALSIUM yang cukup adalah penting semasa peringkat remaja lagi. Kalsium yang diambil haruslah seimbang dan mencukupi untuk keperluan tubuh badan kita. Untuk membolehlan tulang menyerap kalsium dengan lebih efektif, kita memerlukan Vitamin D manakala Magnesium pula diperlukan untuk mengaktifkan enzim tubuh, menggalakkan kompisisi tulang dan rawan.

Ostematrix Shaklee diperbuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi KALSIUM, MAGNESIUM, FOSFORUS, VITAMIN D, ZINK, MANGAN dan BORON. Pengambilan 2biji tablet OSTEMATRIX setiap hari akan menyebabkan peningkatan statik penting dalam tahap kalsium darah untuk tempoh 12 jam.

KALSIUM bukan sahaja membantu menguatkan tulang & gigi tetapi juga untuk menguatkan sistem saraf kita. Memelihara denyutan/ritma jantung & membantu mengurangkan jantung berdebar/gementar mengimbangi tekanan darah; membantu oksigen untuk sampai kepada otak dengan cepat. Mengurangkan stress serta memperbaiki tekanan perasaan, pitam & perubahan emosi akibat tekanan yang dialami.

VITAMIN D meningkatkan penyerapan kalsium dalam badan

MAGNESIUM membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, membaiki sistem saraf & menghalang pengecutan otot.

Pertanyaan |Pesanan
Fazni Fahmi
SMS| WhatsApp 019.266.78.17

FanPage FB : Dazzling Vitamin Shoppe

11:40:00 PM Share:
About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

Get updates in your email box
Complete the form below, and we'll send you the best coupons.

Deliver via FeedBurner
Proudly Powered by Blogger.
back to top